Jäsenviestintä

SÄHKÖPOSTIVIESTIT

lauren-mancke-aOC7TSLb1o8-unsplash

Yhdistyksen sähköpostiosoitteet ovat: hy@alumniyhdistys.fi, hu@alumnforeningen.fi ja uh@alumniassociation.fi.

Yhdistys tiedottaa ajankohtaisista asioista ensisijaisesti sähköpostitse. Sähköpostiviestit ovat tiiviitä, jotta näet yhdellä silmäyksellä, onko aihe sinulle olennainen. Jotta saat juuri sinua kiinnostavat viestit kannattaa sinun merkitä kiinnostuksesi jäsentietoihisi kohtaan Jäsenenä minua kiinnostaa.

Kiinnostuksen kohteita ovat:

• Akateeminen vapaaehtoistyö yhdistyksen parissa
  • Tiedeaiheiset tapahtumat kuten luennot ja seminaarit
  • Verkostoitumisen mahdollistavat tapahtumat kuten juhlat, kausitapahtumat ja AfterWork
  • Työhön ja uraan liittyvät tapahtumat sekä koulutus
  • Kulttuuritapahtumat kuten Kirjallisuuspiiri ja Kulttuuritreffit
  • Yhteiskuntakysymykset
  • Terveys ja lääketiede
  • Ympäristö ja kestävä kehitys
  • Talous ja elinkeinoelämä
  • Alumnimatkat
  • Liikunta
  • Alumnituotteet ja -alennukset
  • Mentorina toimiminen
  • Omasta työtehtävästä/toimialasta kertominen tilaisuuksissa
  • Omista opiskelukokemuksista kertominen eri tilaisuuksissa
  • Osallistuminen oppialani/oppiaineeni alumnitoiminnan kehittämiseen
  • Asiantuntijana yliopiston tai alumnitoiminnan hyväksi toimiminen
  • Harjoittelijan tai graduntekijän palkkaaminen
  • Yliopiston projekteihin osallistuminen esim. tutkimuslöydösten kaupallistaminen

Kuinka muutat kiinnostuksen kohteitasi

Jotta saat kaikki sinua kiinnostavat viestit ja toisaalta vältyt posteilta, joista et ole kiinnostunut, sinun kannattaa merkitä ajantasaiset kiinnostuksen kohteesi omiin jäsentietoihisi kohtaan Jäsenenä minua kiinnostaa. Voit muokata kiinnostuksen kohteitasi ja muita jäsentietojasi helposti henkilökohtaisen linkin kautta välilehdellä Kiinnostukset. Kun olet päivittänyt kiinnostuksen kohteesi siirry Vahvistus-välilehdelle ja paina “Tallenna”-nappia. Henkilökohtaisen päivityslinkin voit tilata täältä: alumniyhdistys.fi/paivitayhteystietosi

Voit ilmoittaa kiinnostuksen kohteesi myös ottamalla yhteyttä toimistoon. Viestintä kohdennetaan tekemiesi valintojen perusteella.

sähköinen jäsenkortti

lauren-mancke-aOC7TSLb1o8-unsplash

Sähköisen jäsenkortin voi ladata, kun jäsenmaksu vuodelle 2021 on suoritettu verkossa henkilökohtaista rekisterilinkkiä käyttäen. Sinut ohjataan automaattisesti jäsenkortin lataukseen.
Sähköinen jäsenkortti tallentuu kuvakkeena puhelimen näytölle.

Sähköisellä jäsenkortilla voit kätevästi osoittaa jäsenyytesi ja hyödyntää jäsenetuja mm. UniCafessa, UniSportissa, Gaudeamuksessa ja muiden yhteistyötahojen kanssa asioidessasi – kortti on aina mukana puhelimessa ja sen sisältö päivittyy jatkuvasti.

Jäsenkorttia kannattaa selata ajoittain, koska applikaatiossa ei ole push-toimintoa, joka ilmoittaa uusista päivityksistä.

Yhdistyksen verkkosivuilta löydät lisätietoa kortista, ohjeet sen lataamiseen sekä vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

JAKAMISEN ARVOINEN AJATUS

jakamisen_arvoinen_ajatus_1920x1080

Yhdistys jakaa säännöllisesti kiinnostavia tallenteita ajankohtaisista keskusteluista otsikolla: Jakamisen arvoiden ajatus. Näin jäsenet voivat seurata ajasta ja paikasta riippumatta Alumniyhdistyksen ja yhteistyökumppaneiden tilaisuuksia.

MESSUT, TAPAHTUMAT JA MUU MEDIA

jakamisen_arvoinen_ajatus_1920x1080

Alumniyhdistys esittäytyy eri alojen messuilla, jäsenetuyhteistyökumppaneidensa viestinnässä, ammattilehdissä ja muussa mediassa sekä yliopiston ja tiedekuntien tapahtumissa ja yhteistyöprojekteissa.

Tiedätkö sinä tapahtumasta, jossa yhdistyksemme kannattaisi näkyä? Ota yhteyttä toimistoon hy@alumniyhdistys.fi.

sosiaalisen median kanavat

jakamisen_arvoinen_ajatus_1920x1080

Ole aktiivinen Alumniyhdistyksen somekanavissa — jaa kiinnostavaa sisältöä myös muiden luettavaksi, kommentoi ja keskustele.

Facebookissa tykkää sivustamme Helsingin yliopiston alumniyhdistys ja merkitse julkaisuusi @Alumniyhdistys ja #fiksuaporukkaa tai kirjoita seinällemme, niin jaamme julkaisusi myös muille.

Twitterissä seuraa meitä @Alumniyhdistys ja merkitse julkaisuusi @Alumniyhdistys ja #fiksuaporukkaa, niin jaamme julkaisusi myös muille.

Suljetussa LinkedIn-ryhmässä keskustellaan työstä ja urasta. Jäsenet tarjoavat toisilleen ja opiskelijoille työ- ja harjoittelupaikkoja sekä mentorointia. Alumni Ambassador -palvelun kautta tarjotaan neuvontaa ja vinkkejä työnhakuun. Ryhmään hyväksytään kaikki Alumniyhdistyksen jäsenet. Liity LinkedIn-ryhmään ja jaa kiinnostavaa sisältöä liittyen työelämään tai opiskeluun ryhmän sisällä.

Instagramissa seuraa meitä @Alumniyhdistys, merkitse julkaisuusi @Alumniyhdistys ja #fiksuaporukkaa, niin jaamme julkaisusi.