Jäsenviestintä

SÄHKÖPOSTIVIESTIT

lauren-mancke-aOC7TSLb1o8-unsplash

Yhdistyksellä on uudet sähköpostiosoitteet: hy@alumniyhdistys.fi, hu@alumnforeningen.fi ja uh@alumniassociation.fi.

Yhdistys tiedottaa ajankohtaisista asioista ensisijaisesti sähköpostitse. Sähköpostiviestit ovat tiiviitä, jotta näet yhdellä silmäyksellä, onko aihe sinulle olennainen. Jotta saat juuri sinua kiinnostavat viestit kannattaa sinun merkitä kiinnostuksesi rekisteritietoihisi kohtaan Jäsenenä minua kiinnostaa.

Tiedeaiheiset luennot
Verkostoituminen ja juhlat
Työ ja ura
Kulttuuritapahtumat
Yhteiskuntakysymykset
Terveys ja lääketiede
Ympäristö ja kestävä kehitys
Talous ja elinkeinoelämä
Alumnimatkat
Liikunta
Alumnituotteet ja -alennukset
Akateeminen vapaaehtoistyö

Löydät linkin rekisteritietojen päivityslomakkeeseen sähköpostiviestistä, joka on otsikoitu Jäsenmaksu 2020 ja yhteystietojen päivitys tai Tervetuloa Alumniyhdistyksen jäseneksi. Voit ilmoittaa kiinnostuksen kohteesi myös ottamalla yhteyttä toimistoon. Kohdennamme viestintämme tekemiesi valintojen perusteella.

sähköinen jäsenkortti

lauren-mancke-aOC7TSLb1o8-unsplash

Sähköisen jäsenkortin voi ladata, kun jäsenmaksu vuodelle 2020 on suoritettu verkossa henkilökohtaista rekisterilinkkiä käyttäen. Sinut ohjataan automaattisesti jäsenkortin lataukseen.
Sähköinen jäsenkortti tallentuu kuvakkeena puhelimen näytölle.

Sähköisellä jäsenkortilla voit kätevästi osoittaa jäsenyytesi ja hyödyntää jäsenetuja mm. UniCafessa, UniSportissa, Gaudeamuksessa ja muiden yhteistyötahojen kanssa asioidessasi – kortti on aina mukana puhelimessa ja sen sisältö päivittyy jatkuvasti.

Jäsenkorttia kannattaa selata ajoittain, koska applikaatiossa ei ole push-toimintoa, joka ilmoittaa uusista päivityksistä.

Yhdistyksen verkkosivuilta löydät lisätietoa kortista, ohjeet sen lataamiseen sekä vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

JAKAMISEN ARVOINEN AJATUS

jakamisen_arvoinen_ajatus_1920x1080

Yhdistys jakaa säännöllisesti kiinnostavia tallenteita ajankohtaisista keskusteluista otsikolla: Jakamisen arvoiden ajatus. Näin jäsenet voivat seurata ajasta ja paikasta riippumatta Alumniyhdistyksen ja yhteistyökumppaneiden tilaisuuksia.

MESSUT, TAPAHTUMAT JA MUU MEDIA

jakamisen_arvoinen_ajatus_1920x1080

Alumniyhdistys esittäytyy eri alojen messuilla, jäsenetuyhteistyökumppaneidensa viestinnässä, ammattilehdissä ja muussa mediassa sekä yliopiston ja tiedekuntien tapahtumissa ja yhteistyöprojekteissa.

Tiedätkö sinä tapahtumasta, jossa yhdistyksemme kannattaisi näkyä? Ota yhteyttä toimistoon hy@alumniyhdistys.fi.

sosiaalisen median kanavat

jakamisen_arvoinen_ajatus_1920x1080

Ole aktiivinen Alumniyhdistyksen somekanavissa — jaa kiinnostavaa sisältöä myös muiden luettavaksi, kommentoi ja keskustele.

Facebookissa tykkää sivustamme Helsingin yliopiston alumniyhdistys ja merkitse julkaisuusi @Alumniyhdistys ja #fiksuaporukkaa tai kirjoita seinällemme, niin jaamme julkaisusi myös muille.

Twitterissä seuraa meitä @HelUniAlumni ja merkitse julkaisuusi @HelUniAlumni ja #fiksuaporukkaa, niin jaamme julkaisusi myös muille.

Suljetussa LinkedIn-ryhmässä keskustellaan työstä ja urasta. Jäsenet tarjoavat toisilleen ja opiskelijoille työ- ja harjoittelupaikkoja sekä mentorointia. Alumni Ambassador -palvelun kautta tarjotaan neuvontaa ja vinkkejä työnhakuun. Ryhmään hyväksytään kaikki Alumniyhdistyksen jäsenet. Liity LinkedIn-ryhmään ja jaa kiinnostavaa sisältöä liittyen työelämään tai opiskeluun ryhmän sisällä.

Instagramissa seuraa meitä @helsinkialumni, merkitse julkaisuusi @helsinkialumni ja #fiksuaporukkaa, niin jaamme julkaisusi.