Kansantaloustieteen alumnit Helsingin yliopistossa ry

alumnisitsit_1920x1123

Kansantaloustieteestä valmistuneet alumnit ovat järjestäytyneet yhdistykseksi, jonka tarkoituksena on:
• ylläpitää Helsingin yliopiston kansantaloustieteen alumnien keskinäistä yhteydenpitoa ja tarjota luonteva ympäristö verkostoitumiseen
• ylläpitää alumnien ja (kansan)taloustieteen opiskelijoiden välistä yhteydenpitoa
• tukea yhteyksiä työelämän ja alumnien sekä nykyisten opiskelijoiden välillä
• ylläpitää alumnien ja taloustieteen opetuksen välisiä suhteita.

Alumnien hallitus

Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vuosikokouksessa valittu puheenjohtaja ja yhdeksän (9) muuta varsinaista jäsentä. Jäsenten toimikausi on 3 vuotta.

Yhdistyksen hallitukseen kuuluvat:

Uki Lammi, yhdistyksen puheenjohtaja, johtaja (Aktia)
Hertta Alava, yhdistyksen varapuheenjohtaja, sijoitusstrategi (Nordea)
Maaria Koski asiantuntija, (OP)
Ville Voutilainen, ekonomisti (Suomen Pankki)
Matti Saarinen, hallituksen puheenjohtaja (Kreab)
Vesa Kanniainen, kansantaloustieteen emeritusprofessori
Joona Widgren, ekonomisti (OP)
Mikko Ayub, toimitusjohtaja (Aktia)
Liisa Räsänen, johtaja (Patentti- ja rekisterihallitus)
Klaus Kultti, taloustieteen professori (Helsingin yliopisto)

Ryhmään liittyminen

Kansantaloustieteen alumnit toimivat yhteistyössä Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen kanssa. Jos haluat liittyä Kansantaloustieteen alumnit Helsingin yliopistossa ry:n jäseneksi, ota yhteyttä Alumniyhdistyksen toimistoon. Vaihtoehtoisesti voit täyttää Alumniyhdistyksen sivuilta löytyvän liittymislomakkeen (valitse alalehden ”Jäsenyys” kohdalla Kansantaloustieteen alumnit). Kansantaloustieteen alumnit suosittelevat liittymistä myös Helsingin yliopiston alumniyhdistykseen kokonaisvaltaisen alumnikokemuksen saavuttamiseksi.