Promootion ystävät

Promootioakti

Kuvaaja Juuso Koivisto

Kaikki jotka ovat toimineet Helsingin yliopiston filosofisen, valtiotieteellisen tai teologisen tiedekunnan promootiotoimikunnan jäsenenä, sen officianttina tai airuena ovat tervetulleita liittymään Promootion ystävät -ryhmään. Ryhmän jäsenille tiedotetaan säännöllisesti promootioon liittyvistä asioista.Ryhmällä on noin 160 jäsentä.

Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen piirissä laaditun hakemuksen johdosta maisteripromootioperinne on liitetty kansalliseen elävän kulttuuriperinnön luetteloon. Luetteloon liittäminen on tunnustus promootioperinteen merkitykselle ja ainutlaatuisuudelle. Luettelo liittyy UNESCO:n aineettoman kulttuuriperinnön suojelemisen yleissopimukseen ja tältä listalta opetus- ja kulttuuriministeriö ehdottaa kohteita kansainväliseen aineettoman kulttuuriperinnön luetteloon.

Tapaamme vuosittain toukokuun lopussa vaihtaaksemme kuulumisia ja tavataksemme tuttuja. Pyrimme tukemaan tulevia promootiotoimikuntia eri tavoin toiminnassaan järjestää Helsingin yliopiston promootioita.

FT Aku Valtakoski
Ryhmän puheenjohtaja
Filosofisen tiedekunnan promootiotoimikunta 2003

FT Eva Ahl-Waris
Ryhmän sihteeri
Filosofisen tiedekunnan promootiotoimikunta 2003
promootion.ystavat@alumni.helsinki.fi

Liityt mukaan liittymällä Alumniyhdistyksen jäseneksi LINKKI PUUTTUU sekä valitsemalla Promootion Ystävät ryhmäksi Jäsenyys-välilehdeltä.

Promootion ystävät Facebookissa