Voimistelulaitos-ryhmä

JumppaGolf2017

Ryhmän tarkoituksena on:

• ylläpitää Jumpan henkeä sekä voimistelulaitoksella opiskelleiden jumppamaikkojen (alumnien) välistä yhteydenpitoa
  • tuoda esille (Helsingin yliopiston) voimistelulaitoksella tehdyn työn merkitystä maamme liikuntakasvatukselle sekä hyvinvoinnille
  • mahdollistaa Voimistelulaitos –ryhmän, Helsingin yliopiston alumnien ja yliopiston opiskelijoiden välinen yhteydenpito

Voimistelulaitos-ryhmän tavoitteena on kokoontua vuosittain esim. kesätapaamiseen. Se auttaa tarvittaessa kurssikohtaisten tapaamisten toteutumisessa.

Ryhmän asioita hoitaa kolme vastuuhenkilöä, jotka ylläpitävät jäsenrekisteriä, organisoivat ja tiedottavat yhteisistä ja kurssikohtaisista tapahtumista sekä pitävät yhteyttä Helsingin yliopiston alumniyhdistykseen.

RYHMÄÄN LIITTYMINEN

Ryhmällä ei ole jäsenmaksua ja siihen voi liittyä kuka tahansa Helsingin yliopiston voimistelulaitoksella opiskellut voimistelunopettaja.

Voit liittyä jäseneksi Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen verkkosivuilla, jolloin liityt myös Alumniyhdistyksen jäseneksi (ensisijainen vaihtoehto) tai lähettämällä viestin alla mainituille yhteyshenkilöille.

Voimistelulaitos -ryhmään liittyminen ei vaadi Helsingin yliopiston Alumniyhdistykseen liittymistä tai sen jäsenmaksun maksamista. Tällöin jäsen ei kuitenkaan saa Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen etuja.

Tule mukaan, liity ja/tai  ota yhteyttä :

Sirpa Koivisto, -66, puh. +358 50 522 5408, sirpa.koivisto@gmail.com

Kirsti Varis, -72, puh. +358 50 512 4589, kirsti.varis.orig@kolumbus.fi