Diskussion i Tankehörnan: Haloo, politiikka!

haloo-suomi-digibanneri

Runsaasti tunteita herättävät ja ihmisten mielipiteitä voimakkaasti jakavat kysymykset näyttävät usein määrittelevän poliittisen agendan ja keskustelun julkisuudessa. Samaan aikaan viestintä korostuu yhä enemmän puolueiden ja poliitikkojen työssä. Puolueet eivät kuitenkaan ole pystyneet tekemään politiikasta houkuttelevampaa.

Haloo, politiikka! -keskustelussa asiantuntijat pohtivat, miten politiikan murros vaikuttaa kansalaisten osallistumiseen ja luottamukseen päättäjiä kohtaan. Keskustelemassa ovat Veikko Isotalo, Marko Junkkari ja Jenni Karimäki. Keskustelun juontaa Jari Hanska.

Tiedekulman kevään Haloo, Suomi! -keskustelusarjassa äänessä ovat muun muassa demokratian, talouden, politiikan ja identiteettien tutkimuksen asiantuntijat, jotka käsittelevät nykyistä keskusteluilmapiiriä ja poliittisia kysymyksiä ajankohtaisten aiheiden kautta. Tutustu tarkemmin ohjelmaan ja seuraa keskustelua striimin välityksellä Tiedekulman sivuilta alla olevan linkin kautta.

Tisdag 1.2.2022 klockan 17, du kan delta i evenemanget endast via direktsändning.

Liknande händelser

Under ytan: Finska antiksamlingar

Helsingfors universitets alumnförening och Christine och Göran Schildts Stiftelse ordnar gemensamt evenemangsserien Under ytan, som omfattar två föreläsningar våren 2023. Evenemangsserien kulminerar i en dagsutflykt till Villa Skeppet i Ekenäs, som är ..

Under ytan: Alvar Aaltos arkitektur