(PODCAST) VETENSKAPSKLUBBEN: LISTENING UNDER THE SURFACE

Kuva: Matias Jurvanen

INSTÄLLT (17.3.2020) Talarna spelar in diskussionen i podcast-format som delas digitalt till Alumnföreningens medlemmar.

Artist Jana Winderen in Conversation. Hur förenas konsto och vetenskap i konstnärens verk? Diskussionen förs på engelska. Arrangör: IHME Helsinki.

Vetenskapsklubben anordnas en gång i månaden på Restaurant Manala och bjuder på intressant vetenskapligt program under bästa after work-tid. För programmet under våren 2020 ansvarar Tieteellisten seuran valtuuskunta (TSV), Suomen tiedetoimittajain liitto och IHME Helsinki i samarbete med Alumnföreningen vid Helsingfors universitet.

Ons 27.5.2020 kl 17, Manala, Dagmarsgatan 2

Liknande händelser

Kuva: Anne Haapanen

Vetenskapsklubben: Neuvostoliitto muistoissa ja mielikuvissa