GAUDEAMUS PUBLIKATIONER – SPARA 25%

Alumni-2024-KIRJAT

Förlaget Gaudeamus, som ägs av Helsingfors universitet, är ett av landets ledande vetenskapsförlag och betjänar hela det finländska vetenskapssamfundet och den vetenskapsintresserade allmänheten. Gaudeamus ger ut böcker inom områdena samhällsvetenskap, filosofi, humaniora, miljö, ekonomi och pedagogik.

Som medlem i Alumnföreningen får du 25 % rabatt på normalprissatta böcker i Gaudeamus nätbutik. Under året erbjuder Gaudeamus specialerbjudanden för alumner. Om specialerbjudanden informeras på föreningens webbsidor och per e-post

I nätbutiken erhåller du medlemsrabatten genom att skriva in koden ALUMNI2024 i fältet Kampanjakoodi, tryck sedan på knappen Lisää kampanjakoodi. På beställningar över 60€ uppbärs inget porto.