KULTTUURIHISTORIALLINEN ILTAPÄIVÄ KANSALLISTEATTERISSA

Alumniyhdistys järjestää Kulttuurihistoriallisen iltapäivän Kansallisteatterissa torstaina 5.3.2020 klo 16.30 alkaen. Tutustumme opastetulla kierroksella Kansallisteatterin muotokuva-aarteisiin, joihin kuuluu mm. Albert Edefeltin ja Juho Rissasen teoksia. FM, MuM Katriina Pyrrö valottaa taideteosten lomassa myös suomalaisen teatterin ja oopperan historiaa.

Alumniyhdistyksen jäsenille on varattu yksityinen kierros 40 hengelle Kansallisteatterissa. Kierros alkaa klo 17 ja kestää noin 2 tuntia. Ennen kierrosta klo 16.30 osallistujille on katettu kahvitus I parven lämpiöön. Ilmoittaudu mukaan ja maksa osallistumismaksu 10€ Alumnikaupassa. Osallistumismaksuun sisältyy opastettu kierros sekä kahvitus. Paikat jaetaan osallistumismaksun maksaneiden mukaan, joten käy ostamassa lippu välittömästi.