HALLITUS toimikaudella 2016

• Arja Suominen (puheenjohtaja), Finnairin viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja ja humanistisen tiedekunnan alumni.
  • Antti Huhtamäki, Maatalousyrittäjien eläkelaitoksen MELA:n johtaja ja maatalous-metsätieteiden alumni.
  • Jukka Kola, Helsingin yliopiston rehtori ja maatalous-metsätieteiden alumni.
  • Lau­ra Leis­ma, City-hammaslääkäreiden hallituksen jäsen ja hammaslääketieteen lisensiaatti.
  • Susanna Miekk-Oja, Varallisuudenhoidon johtaja, Danske Bank ja matematiikan alumni.
  • Jan D. Oker-Blom, Finnish Business Angels Networkin toimitusjohtaja ja valtiotieteiden alumni.
  • Antti Pätiälä, Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymällä työskentelevä lakimies ja oikeustieteen alumni.
  • Reetta Räty, Toimittaja-yrittäjä ja valtiotieteiden alumni.
  • Katariina Styrman, Suomen Saunaseuran toiminnanjohtaja ja humanistisen tiedekunnan alumni.
  • Sari Va­paa­vuo­ri, HelsinkiMission apulaistoiminnanjohtaja ja teologian alumni.
  • Tero Vuori, Intelin vanhempi asiantuntija ja käyttäytymistieteiden alumni.
  • Pasi Vuorinen, OP Varallisuudenhoidon johtaja ja valtiotieteiden alumni.