aTalentin rekrytointipalvelut

aTalent kuva

aTalent luo parempaa työelämää välittämällä mielenkiintoisimpia asiantuntija- ja päällikkötason työpaikkoja kaupalliselta, tekniseltä ja teknologia-alalta. Kauttamme korkeakoulutettuja osaajia rekrytoivat niin Suomen tunnetuimmat pörssiyritykset kuin oman alansa huippuosaamista edustavat pk-yritykset ja startupit. Meidät tunnetaan erinomaisesta hakijakokemuksesta sekä laadukkaista rekrytointi- ja HR-palveluista.

Järjestämme Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen jäsenille vuoden aikana kaksi uratapahtumaa ja välitämme kiinnostavia asiantuntija- ja päällikkötason työpaikkoja sekä sisältöjä työelämään ja uraan liittyen Alumniyhdistyksen LinkedIn-ryhmään. Kun etsit seuraavaa askelta urallasi, mieti meitä.