LIITTYMINEN ON HELPPOA

Alumniyhdistyksen jäseneksi liittyminen on helppoa. Voit liittyä verkossa, lähettää sähköpostia osoitteeseen hy@alumniyhdistys.fi tai soittaa alumnitoimistoon puh +358 50 4484120.

Alumniyhdistyksen jäsenenä sinulle on tarjolla ainutlaatuinen poikkitieteellinen ohjelma joka koostuu seminaareista, luennoista, matkoista ja juhlista sekä Yliopisto-lehden vuosikerta sähköisena tai painettuna kotiin tai työpaikalle toimitettuna, alennuksia konserttilippuista, lehdistä, kirjoista, kursseista ja liikuntapalveluista sekä mahdollisuus vaikuttaa yliopistoon ja sen tulevaisuuteen. Hyödynnä lukuisia jäsenetuja, osallistu yli 40 tapahtumaan vuosittain.

LINKKI PUUTTUU LIITY JÄSENEKSI

LINKKKI PUUTTUU LUE LISÄÄ JÄSENYYSMUODOISTA

LINKKKI PUUTTUU “ONGELMIA LIITTYMISLOMAKKEEN KANSSA? KATSO RATKAISUT YLEISIMPIIN ONGELMIIN”