Myöhä Café & Bar – Alennuksia juomista

Myoha_1200x800_NA3A4973_edit_web

Myöhä Café & Bar (Mannerheimintie 3, sisäänkäynti Kolmen sepän aukiolta tai Kaivopihalta) on UniCafe-ravintoloiden räväkkä pikkusisko ja opiskelijoiden oma baari. Olohuone, jossa viihtyy ystävien seurassa juomista, pikkupurtavasta ja karaokesta nauttien myöhäiseen iltaan saakka!

Myöhän ruoka- ja juomavalikoima on vegaaninen, ja tarjolla on myös laadukkaita alkoholittomia sekä mietoja juomia. Juomien valinnassa on huomioitu hiilijalanjälki: talon viini tarjoillaan hanapakkauksesta, ja myös muita hanatuotteita suositaan pullojuomien sijaan niiden pienemmän hiilijalanjäljen vuoksi. Myöhän karaoke toimii itsepalveluna, ja biisien tilaaminen onnistuu vaikka omalla puhelimella nettiselaimen kautta.

Jäsenetuna Alumniyhdistyksen jäsenet saavat Myöhässä seuraavat juomat alennushintaan:
Lapin Kulta Pure 6 € (0,4 l – norm. 8,90 €)
Happy Joe kuiva omenasiideri 8 € (0,4 l – norm. 9,20 €)
Lonkero 8 € (0,4 l – norm. 9,50 €)
Viinit 6,90 € (12 cl)