FitPits simskolor och simkurser – spara 10%

FitPit

FitPit Oy är ett simtjänstföretag som grundades 2015 som undervisar simning för vuxna och barn i alla åldrar och förmågor i huvudstadsregionen. Endast privata utrymmen används för undervisning, vilket innebär att inga övriga kunder simmar i samma bassäng under simkurser och simskolor och du kan fokusera på ditt eget lärande. Gruppstorlekarna är måttliga i simkurser och simskolor, så att individuell handledning och coachning garanteras.

Som medlem i Alumnföreningen får du 10% rabatt på FitPits följande normalt prissatta tjänster:

För att använda medlemsförmånen måste du skapa ett användarnamn i FitPits webbutik och logga in, varefter du kan boka tjänster. När du gör en bokning ange rabattkoden ALUMNIYHDISTYS-10 i fältet som är reserverat för det, så aktiveras förmånen i varukorgen. Rabattkoden gäller t.o.m. den 31 december 2024.