FitPitin uimakoulut ja uintikurssit – säästä 10 %

FitPit

FitPit Oy on vuonna 2015 perustettu uintipalveluita tarjoava yritys, joka opettaa uintia kaikenikäisille ja -tasoisille aikuisille ja lapsille pääkaupunkiseudulla. Opetuksessa käytetään ainoastaan yksityisiä allastiloja, minkä ansiosta uintikurssien ja uimakoulujen aikana samassa altaassa ei ui muita yleisöasiakkaita, ja saat rauhassa keskittyä omaan oppimiseesi. Ryhmäkoot ovat maltillisia uintikursseilla ja uimakouluissa, jotta yksilöllinen ohjaus ja valmennus on taattu.

Alumniyhdistyksen jäsenenä saat 10 % alennuksen FitPitin seuraavista normaalihintaisista palveluista:

Saadaksesi jäsenedun käyttöösi sinun tulee luoda käyttäjätunnus FitPitin verkkokauppaan ja kirjautua sisään, minkä jälkeen voit varata palveluita. Varausta tehdessäsi syötä alennuskoodi ALUMNIYHDISTYS-10 sille varattuun kenttään, niin etu aktivoituu ostoskorissa. Alennuskoodi on tässä vaiheessa voimassa 31.12.2024 asti.