JOHN NURMINENS STIFTELSE PRODUKTER -20 %

John Nurmisen Säätiö

John Nurminens Stiftelse grundades 1992 och har som mål att rädda Östersjön och säkerställa dess arv för kommande generationer. Stiftelsen har blivit prisbelönt för sina kulturgärningar och fungerar som kunskapsförmedlare och innehållsskapare för marinkultur. Genom Ett rent Östersjön-projektet förbättras Östersjöns tillstånd genom konkreta åtgärder som minskar miljörisker och belastningar. Arbetet framskrider på basis av mätbara resultat och reell påverkan.

I egenskap av Alumnföreningens samarbetspartner erbjuder John Nurminens Stiftelse 20 % rabatt på normalprissatta produkter i nätbutiken (förutom salt-tvålar) och specialinbjudningar till olika evenemang. Alumnföreningen informerar skillt om evenemangen på föreningens webbsida, per e-post och i det elektroniska medlemskortet.

I nätbutiken erhåller du rabatten genom att använda kampanjkoden ALUMNI2022 i kundvagnen. Ebjudandet gäller till sultet av år 2022.