Polku Nuuksio – spara 20-35 % vid övernattning på naturhotellet

Kuva Polku 2023

Polku Hotelli ligger I Noux nationalpark intill en sjö. Hotellet har allt du behöver för en bra semester: ett läckert morgonmål, ta en promenad i naturen, bada bastu och ta ett dopp och avsluta dagen med en god middag. Alternativt kan du bara njuta av naturen. Hotellet har ett bra gym, två bastun och en kåta som man kan reservera. Hotellet erbjuder även möjligheter att boka service av vildmarksguider, yoga och framförallt stigarna i Noux nationalpark står till förfogande.

Polku erbjuder följande för Alumnföreningens medlemmar:

• 20 % rabatt på ett rum du väljer. Erbjudandet gäller inte lördag-söndag nätter från juni till september. Reservationer på adressen www.polkuhotel.com. Använd koden alumni20 för att erhålla rabatten.
  • 35 % rabatt på ett rum du väljer, då du bokar ett rum för minst två nätter. Erbjudandet gäller inte lördag-söndag nätter från juni till september. Reservationer på adressen www.polkuhotel.com. Använd koden alumni35 för att erhålla rabatten.

Priserna inkluderar morgonmål. Erbjudandet kan inte kombineras med andra rabatter eller användas på reservationer som gjorts redan tidigare. Erbjudandet är i kraft tills 30.12.2024 (exklusive sommarsäsongen 1.6–30.8) och kan endast nyttjas på reservationer som görs på förhand på webbsidan polkuhotell.com med koderna. Under sommarsäsongen reservationer till numret +358 45 157 0824. Rabatten kan endast utnyttjas av medlemmar i Alumnföreningen vid Helsingfors universitet och kan bara utnyttjas en gång. Rätten till förändringar förbehålls.