POLKU NUUKSIO – SÄÄSTÄ 20-35 % YÖPYMISISTÄ LUONTOHOTELLISSA

Kuva Polku 2023

Polku Hotelli sijaitsee Nuuksion kansallispuistossa järven rannalla. Hotellissa on kaikki mitä hyvään lomaan tarvitset: tule valmiille aamiaiselle, käy luonnossa kävelemässä, sauno ja pulahda virkistävään veteen, nauti hyviä illallisia. Tai vain nauti luonnon rauhasta. Hotellissa on hyvä kuntosali, kaksi saunaa ja kota varattavissa. Hotellissa on myös saatavilla eräoppaan palveluita, joogaa ja ennen kaikkea Nuuksion kansallispuiston luontopolut.

Polku Hotelli tarjoaa Alumniyhdistyksen jäsenille:

• 20 % alennuksen kaikista yöpymisistä (etu ei koske la-su yöpymisiä kesä-syyskuussa). Varaukset osoitteessa www.polkuhotel.com koodilla POLKU20K (kevät 2024) tai POLKU20S (syksy 2024).
  • 35 % alennuksen, kun yövyt minimissään 2 yötä (etu ei koske la-su yöpymisiä kesä-syyskuussa). Varaukset osoitteessa www.polkuhotel.com koodilla POLKU35K (kevät 2024) tai POLKU35S (syksy 2024).

Hinnat sisältävät aamiaisen. Tarjous on voimassa toistaiseksi yllä olevilla koodeilla polkuhotel.com-sivustolla tehtäviin tilauksiin. Kesäkaudella varaukset puhelimitse numerosta +358 45 157 0824. Tarjousta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin eikä liittää jälkikäteen jo aiemmin tehtyihin tilauksiin. Tarjous on käytettävissä ainoastaan Helsingin yliopiston Alumniyhdistyksen jäsenille ja henkilökunnalle. Oikeudet muutoksiin pidätetään.