SANOMAS TIDSKRIFTER – SPARA UPP TILL 40 %

sanoma_lehtia_vaaka

Kuva: Sanoma

Sanoma Media Finland har publicerat tidningar i Helsingfors sedan 1889 då Helsingin Sanomats föregångare Päivälehti grundades. Som medlemsförmån får du upp till 40 % rabatt på tidsbundna 12 månaders prenumerationer av Sanoma Media Finlands Lifestyle-tidningar. Förutom den tryckta tidningen får du gratis
tillgång till den digitala utgåvan. Beställningen görs på webben via länken nedan. Det kan förekomma prisförändringar under årets lopp, men rabattprocenten förblir densamma.

Erbjudandet gäller följande tidningar:

• Aku Ankka
  • Aku Ankka Juniori
  • ET terveys
  • ET Matkaopas
  • Gloria
  • Glorian Koti
  • Glorian ruoka&viini
  • Hyvä Terveys
  • Kodin Kuvalehti
  • Meidän Perhe
  • Me Naiset
  • Prinsessa
  • Rakennuslehti
  • Suuri Käsityö
  • Tiede

I varje prenumeration av Lifestyle-tidningar ingår tjänsten digilehdet.fi, där du kan läsa alla Sanomas tidskrifter elektroniskt på samma plattform. Tjänsten omfattar alla publicerade tidskrifter sedan början av 2015. Det senaste numret av tidningen publiceras samma dag som den utkommer i butikerna och når prenumeranterna. I samband med din prenumeration kan du logga in på tjänsten digilehdet.fi med ditt Oma Sanoma -användarnamn och lösenord.