SANOMAN AIKAKAUSLEHDET – SÄÄSTÄ JOPA 40 %

sanoma_lehtia_vaaka

Kuva: Sanoma

Sanoma Media Finland on julkaissut lehtiä Helsingissä vuodesta 1889, jolloin Helsingin Sanomien edeltäjä Päivälehti perustetiin. Jäsenetuna saat Sanoma Median Lifestyle-lehtien määräaikaisista 12 kuukauden tilauksista jopa 40% alennuksen. Printtilehden lisäksi saat lukuoikeuden digilehtiin. Tilaus tehdään alla olevan linkin kautta. Vuoden aikana hintoihin saattaa tulla muutoksia, mutta alennusprosentti pysyy samana.

Tarjous koskee seuraavia lehtiä:

• Aku Ankka –lehti
  • Aku Ankka Juniori
  • ET terveys
  • Gloria
  • Glorian Koti
  • Glorian ruoka&viini
  • Hyvä Terveys
  • Kodin Kuvalehti
  • Meidän Perhe
  • Me Naiset
  • Prinsessa
  • Rakennuslehti
  • Suuri Käsityö
  • Tiede

Jokaiseen Lifestyle -lehtien tilaukseen liittyy digilehdet.fi -palvelu. Digilehdet.fissä pääset lukemaan kaikki Sanoman aikakauslehdet yhdestä paikasta. Palvelusta löydät kaikki ilmestyneet lehdet vuoden 2015 alusta saakka, ja uusin numero kustakin lehdestä julkaistaan palvelussa samana päivänä kuin se on kaupoissa ja tilaajillamme. Tilauksesi yhteydessä luomillasi Oma Sanoma -tunnuksilla pääset kirjautumaan digilehdet.fi -palveluun.