UNICAFÉ LUNCH – SPARA 3€ DAGLIGEN

UniCafe

UniCafé, grundat av studenter, har under årtionden sett till att alla stundeter får en hälsosam lunch till ett förmånligt pris.

Som medlemsförmån får du lunch till personalpris 5,90–7,40 € (norm. 8,20–9,70 €) på alla UniCafés restauranger. Veganalternativet i den billigare priskategorin kostar 5,80 €.

I den mångsidiga lunchen ingår huvudrätt och dryck, bröd, sallad samt valfritt antingen kaffe, te eller efterrätt.
Upplev studietidens nostalgi, ät en god och förmånlig lunch och bekanta dig med både studenter och universitetspersonal. Visa ditt medlemskort (i papper eller från mobilen) vid kassan för att utnyttja förmånen.

För närvarande betjänar Unicafé i restaurangerna: Biokeskus, Chemicum, Brunnsgården,Mejlans, Porthania och Unicafé Olivia. Från och med 20.9 betjänar även restaurangen Exactum. Du kan antingen äta i restaurangen eller ta med maten i en take-away låda. Kolla restaurangernas specifika öppethållningstider på Unicafés sidor.