UNICAFÉ – LOUNAS – SÄÄSTÄ PÄIVITTÄIN 3€

UniCafe

Opiskelijoiden perustama UniCafé on vuosikymmenet varmistanut, että jokaiselle opiskelijalle on tarjolla terveellistä ruokaa edullisesti.

Jäsenetuna saat lounaan henkilökuntahintaan 5,90-7,40€ (norm. 8,20-9,70€) kaikissa UniCafén ravintoloissa. Edullisemman lounaskategorian vegaanivaihtoehto on 5,80 €.

Monipuolinen lounas sisältää pääruoan lisäksi juoman, leipäpöydän, lisäkesalaatit sekä valinnaisen kahvin, teen tai jälkiruoan.

Koe opiskeluajan nostalgiaa, syö maukas ja edullinen lounas ja seurustele sekä opiskelijoiden että yliopiston henkilökunnan kanssa. Näytä kassalla sähköistä tai paperista jäsenkorttia hyödyntääksesi etua.

Tällä hetkellä UniCafé palvelee sinua seuraavissa ravintoloissa: Biokeskus, Chemicum, Kaivopiha, Meilahti, Porthania, UniCafe Olivia ja 20.9. alkaen Exactum. Voit ruokailla joko paikan päällä, tai ottaa lämpimän lounaan mukaasi take away -rasiaan. Tarkista paikkakohtaiset aukioloajat UniCafén verkkosivuilta.