UNISPORT SÄSONGKORT – SPARA 140 €

UniSport

UniSport Helsinki. Töölö.

Unisport grundades redan år 1967 och är Helsingfors universitets, Hankens och Aalto universitetets gemensamma motions- och välfärdsorganisation som fungerar på sex universitetscampus. För dem som gillar motionsgrupper erbjuder vi över 40 motionsklasser från lågtröskelgrupper till mera utmanande program. Som medlemsförmån får du UniSports säsongs-kort till förmånskundpriset 549 € (ordinarie pris 659 €).

Med säsongkortet får du:

• Användningsrättighet till 5 högklassiga gym, tillgång till ett mångsidigt utbud av över 200 timmar av gruppmotion i veckan samt bollsports rento och peluri turer.
  • Tillgång till LiveStream-gruppträningstimmar och Online Training videobiblioteket. Du kan röra på dig varsomhelst och närsomhelst.
  • Bokningsrätt till tjänster som ingår i säsongskortet
  • En måndads avgiftsfri semesterpaus i avtalet för innehavare av 12-månaders säsongkort (gäller ej AlumnFukser)
  • avgiftsfri paus i avtalet på grund av orsaker som nämns i avtalsvillkoren (t.ex. tillfällig flytt)
  • 7 dagars nöjdhetsgaranti

Förmånen gäller inte plan- eller salreservationer. Noggrannare vilkor och andra priser för service hittar  du i Unisports prislista.

Heldagskort för alumner

• 12 mån 549 € (norm. 689 €)
  • 4 mån 209 € (norm. 245 €)
  • 1 mån 58 € (norm. 68 €)