Medlemskap lönar sig

Som medlem i Alumnföreningen får du tillgång till ett unikt tvärveteskapligt program som består av seminarier, föreläsningar, resor och fester samt en årgång av tidningen Yliopisto till förmånspris, rabatter på konsertbiljetter, tidskrifter, böcker, kurser och motionstjänster samt en chans att påverka universitetet och dess framtid. Dra fördel av ett mångfald av medlemsförmåner, delta i över 40 evenemang årligen.

Det är enkelt att bli medlem

_e3f6908_0109-14_photo_hy_linda_tammisto

Det är enkelt att bli medlem i Alumnföreningen. Du kan bli medlem på nätet, skicka e-post till hu@alumnforeningen.fi eller ringa till alumnkontoret på numret +358 50 4484120.

Bli medlem nu och kom med i den gemenskap som du tillhör och dra nytta av alla medlemsförmåner.

BLI MEDLEM

Medlemsgåva åt nya medlemmar

kultareunakuva_2000px_mv_fi

Alumnföreningen erbjuder nu alla nya medlemmar ett unikt och trendigt italienskt champagneglas (värde 12€). Glaset är designat av alumner med frasen Sat Sapienti (tillräckligt för den vise) ingraverat på lämplig portionshöjd (12 cl). Ifall du har fått studierätt eller arbetat vid Helsingfors universitet är du alumn och kan bli medlem i en gemenskap på över 7000 alumner.

Kom ihåg att skriva in kampanjkoden ”Glaskampanj” i fältet för övrig information på medlemsblanketten. Du kan hämta glaset från Alumnföreningens kontor, Porthania, Universitetsgatan 3, 3. vån,  rum 362. Kampanjen gäller våren 2020.

Glasen säljs också i förpackningar med 6 st glas i Alumbutiken.

BLI MEDLEM