Jäsenyys kannattaa

Liit­ty­mi­nen on help­poa

_e3f6908_0109-14_photo_hy_linda_tammisto

Alumniyhdistyksen jäseneksi liittyminen on helppoa. Voit liittyä verkossa, lähettää sähköpostia osoitteeseen hy@alumniyhdistys.fi tai soittaa alumnitoimistoon puh. +358 50 4484120.

Liity nyt jäseneksi yhteisöön johon kuulut ja hyödy kaikista eduista. Alumniyhdistyksen jäsenenä sinulle on tarjolla ainutlaatuinen poikkitieteellinen ohjelma joka koostuu seminaareista, luennoista, matkoista ja juhlista sekä Yliopisto-lehden vuosikerta painettuna kotiin tai työpaikalle toimitettuna, alennuksia konserttilippuista, lehdistä, kirjoista, kursseista ja liikuntapalveluista sekä mahdollisuus vaikuttaa yliopistoon ja sen tulevaisuuteen. Hyödynnä lukuisia jäsenetuja, osallistu yli 40 tapahtumaan vuosittain.

LIITY JÄSENEKSI

Liittymislahja uusille jäsenille

kultareunakuva_2000px_mv_fi

Alumniyhdistys tarjoaa kaikille uusille jäsenille liittymislahjana alumnien suunnitteleman ainutlaatuisen ja trendikkään italialaisen samppanjalasin, jonka arvo on 12€. Lasiin on kaiverrettu Sat Sapienti (viisaalle riittävästi) 12 cl korkeudelle. Mikäli olet saanut opinto-oikeuden tai työskennellyt Helsingin yliopistossa olet alumni ja voit liittyä mukaan alumnien yli 7000 hengen yhteisöön.

Muista kirjoittaa kampanjakoodi “Lasikampanja” liittymislomakkeen “Muuta tietoa” -kenttään. Lasin voi noutaa Alumniyhdistyksen toimistolta, Porthania, Yliopistonkatu 3, huone 362, 3. krs. Kampanja on voimassa koko kevään 2020.

Voit myös ostaa lasit 6 kpl paketissa Alumnikaupasta.

LIITY JÄSENEKSI