PERUTTU: Alumni Afterwork

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla ajankohtaisia terveisiä yliopistolta ja tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kytkös yliopistoon tai opiskelijaelämään. Alumneille on varattu pientä naposteltavaa ja oma nurkka tai kabinetti, jossa illan vierailija kertoo meille tapaamisen aluksi jonkin yliopistoyhteisön tahon tai ajankohtaisen toimijan kuulumisia. Sen jälkeen on luvassa vapaata kuulumisten vaihtoa ja seurustelua illan aiheesta tai aiheen vierestä niin vanhojen kuin uusienkin alumnituttujen kanssa.

HUOM: Joulukuun Alumni Afterwork on valitettavasti jouduttu perumaan aikatalusyistä. Alumni Afterworkit jatkuvat ensi keväänä, tiedotamme kevään ohjelmasta joulukuun aikana.

Viininmaisteluilta

Tervetuloa maistamaan laatuviinejä ja oppimaan niistä lisää alumnien viininmaisteluillassa! Pääsemme sommelierin ohjauksella maistamaan viittä Rhônen alueen viiniä Ranskasta ja opettelemme tunnistamaan niiden ominaisuuksia niin ulkonäön, tuoksun kui..

Alumni & Lapsi: Luonnontieteellinen museo

Maaliskuussa Alumnit suuntaavat yhdessä lasten ja lastenlasten kanssa Luonnontieteelliseen museoon. Helsingin yliopiston alaisuuteen kuuluvassa museossa on tarjolla kaksi tunnin mittaista opastettua kierrosta koko perheelle: Vuosi suomalaisessa luonnossa ja D..