Alumni & lapsi: Suomen Lucia 2024 yliopistolla

Lucia

Suomen Lucia 2024 vierailee perinteiseen tapaan yliopiston upeissa puitteissa ja levittää lämpöä, valoa ja iloa Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen. Lucia laulaa meille kuoronsa kanssa ja laulamme muutaman yhteislaulun, ja esiintymisen jälkeen halukkailla on mahdollisuus jutella ja ottaa kuvia Lucian kanssa.

Lucian vierailu tarjoaa loistavan tilaisuuden alumneille ja lapsille kokoontua yhdessä juuri ennen joulua. Tapahtuman ajankohta ja paikka ovat toistaiseksi alustavia ja vahvistuvat elokuussa, jolloin myös ilmoittautuminen avautuu.

Lauantai 14.12.2024 kello 10-11, Yliopiston päärakennus (Aleksanterinkatu 5).

AlumniGolf IX ja Katastrofigolf

Perinteinen AlumniGolf pelataan tänä vuonna osana SPR:n Katastrofigolf-tapahtumaa Nevas Golfissa. Teemme yhteistyötä Suomen Punaisen Ristin Suomenlinnan osaston kanssa, joka on järjestänyt Katastrofigolfin jo yli kymmenen vuoden ajan Nälkäpäivän yhte..

Alumnijuhla

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu jälleen Alumnijuhlaan, ja luvassa on perinteiseen tapaan herkullista ruokaa ja juomaa, sopivasti ohjelmaa, Vuoden Alumnin 2025 valinta, musiikkia ja seurustelua. Juhlapaikka paljastetaan elokuussa, jolloin myös ohjelma ja hi..