Alumnien kampusretki Meilahteen

Meilahti Terkko Veikko Somerpuro 1200×800

Kuva: Veikko Somerpuro

Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen ja Helsinki Alumni -yhteisön yhdessä toteuttama alumneille suunnattujen kampusretkien sarja jatkuu. Kampusretkillä tutustutaan kullakin Helsingin yliopiston kampuksella tehtävään tutkimukseen, sen opiskelijoihin ja tiedekuntien edustajiin sekä kiinnostaviin kohteisiin kampuksella.

Järjestyksessä kolmannen kampusretken kohteena on Meilahden kampus. Retken tarkempi ohjelma julkaistaan elokuussa, jolloin myös tapahtuman ilmoittautuminen avautuu.

Torstai 31.10.2024 kello 16.30-19.30, Meilahden kampus.

Kuva: HY / Ari Aalto

Yliopiston lukuvuoden avajaiset ja avajaiskarnevaalit

Helsingin yliopiston lukuvuoden avajaisia vietetään perinteiseen tapaan syyskuun ensimmäisenä maanantaina. Lukuvuoden avajaisten ohjelmassa on rehtorin avajaispuhe, henkilökunnan ja ylioppilaskunnan edustajien puheenvuorot sekä musiikkia. Juhlasalin ohje..

Tutustuminen yliopiston observatorioon