Alumnien vappuristeily

Ilves

Kuva: JT-Line

Tule mukaan virittäytymään vapputunnelmaan alumniseurassa! Viimeksi suuren suosion saanut Alumnien vappuristeily tulee taas. Alumneille varattu oma laiva ähtee Kauppatorilta vappuaattona klo 15, risteilee pari tuntia upeissa maisemissa Helsingin edustalla ja palaa Kauppatorille klo 17.30, juuri parahiksi ennen Mantan lakitusta. Tarjolla matkan aikana on iloista yhdessäoloa hyvässä seurassa, pelimannimusiikkia ja kaikille tuttuja yhteislauluja. Laivalla palvelee myös kahvila A-oikeuksin.

Vappuristeilylle myydään 100 lippua, jolloin viileämmän sään sattuessa kaikki osallistujat mahtuvat nauttimaan risteilystä laivan sisätiloihin. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistumismaksu Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän seuralaisilleen on 35 €/hlö. Ilmoittaudu mukaan maksamalla osallistumismaksu Alumnikaupassa. Kun täytät maksaessasi kaikki tarvittavat tiedot, sinun ei tarvitse enää täyttää erillistä ilmoittautumislomaketta. Tule mukaan käynnistämään vapun vietto yhdessä muiden alumnien kanssa pian jo perinteeksi muodostuvalla tavalla!

Tiistai 30.4.2024 kello 15-17.30, Kauppatori.

Viininmaisteluilta

Tervetuloa maistamaan laatuviinejä ja oppimaan niistä lisää alumnien viininmaisteluillassa! Pääsemme sommelierin ohjauksella maistamaan viittä Rhônen alueen viiniä Ranskasta ja opettelemme tunnistamaan niiden ominaisuuksia niin ulkonäön, tuoksun kui..

Alumni & Lapsi: Luonnontieteellinen museo

Maaliskuussa Alumnit suuntaavat yhdessä lasten ja lastenlasten kanssa Luonnontieteelliseen museoon. Helsingin yliopiston alaisuuteen kuuluvassa museossa on tarjolla kaksi tunnin mittaista opastettua kierrosta koko perheelle: Vuosi suomalaisessa luonnossa ja D..