AlumniGolf IX ja Katastrofigolf

Pieni_Golf_ei_pvm

Perinteinen AlumniGolf pelataan tänä vuonna osana SPR:n Katastrofigolf-tapahtumaa Nevas Golfissa. Teemme yhteistyötä Suomen Punaisen Ristin Suomenlinnan osaston kanssa, joka on järjestänyt Katastrofigolfin jo yli kymmenen vuoden ajan Nälkäpäivän yhteydessä. Tapahtumien tuotto on tähän mennessä kartuttanut yli 60 000 eurolla SPR:n katastrofirahastoa, josta annetaan apua onnettomuuksien, kriisien ja sotien uhreille niin kotimaassa kuin ulkomailla. Viime vuosina Katastrofigolfin tuotto on sidottu Punaisen Ristin Ukrainan avustusoperaatioon.

AlumniGolfin osallistujat osallistuvat myös Katastrofigolfiin, jonka yhteislähtö tapahtuu klo 9.30 ja palkinnot jaetaan klo 15.30 – tarkempi aikataulu, kilpailumuodot ja muut tarkemmat tiedot löytyvät allaolevasta linkistä. AlumniGolfissa palkitaan perinteiseen tapaan paras pistebogey-tulos ikuisesti kiertävällä AlumniGolf-kiertopalkinnolla, minkä lisäksi paras tänä vuonna 70 vuotta täyttävä tai sitä vanhempi pelaaja palkitaan oikeustieteen alumni Nils-Henrik Waseniuksen lahjoittamalla Nissen maljalla. AlumniGolfin palkinnot jaetaan Katastrofigolfin palkintojen jaon yhteydessä.

Tule mukaan kisaamaan leikkimielisesti hyvässä alumniseurassa ja ilmoittaudu tapahtumaan 23.8. mennessä allaolevilla lomakkeilla! Huomaathan, että osallistuaksesi AlumniGolfiin sinun tulee täyttää erikseen sekä Katastrofigolfin että AlumniGolfin ilmoittautumislomake. Katastrofigolfin osallistumismaksu on 85 € (Nevas Golfin jäseniltä 65 €) sisältäen aamiaisen ja lounaan, ja samalla maksulla pääset osallistumaan Katastrofigolfin lisäksi myös AlumniGolfiin. Samalla tuet myös hyvää tarkoitusta katastrofirahaston kautta – tervetuloa mukaan!

Perjantai 30.8.2024 kello 9.30, Nevas Golf (Sprängmanintie 79, Söderkulla).

Alumnijuhla

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu jälleen Alumnijuhlaan, ja luvassa on perinteiseen tapaan herkullista ruokaa ja juomaa, sopivasti ohjelmaa, Vuoden Alumnin 2025 valinta, musiikkia ja seurustelua. Juhlapaikka paljastetaan elokuussa, jolloin myös ohjelma ja hi..

Alumni & lapsi: Suomen Lucia 2024 yliopistolla

Suomen Lucia 2024 vierailee perinteiseen tapaan yliopiston upeissa puitteissa ja levittää lämpöä, valoa ja iloa Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen. Lucia laulaa meille kuoronsa kanssa ja laulamme muutaman yhteislaulun, ja esiintymisen jä..