Floran päivä 2021

Koko yliopistoyhteisön kevätjuhla Floran päivä lähestyy! Tällä kertaa Floran päivää juhlitaan etäyhteyksien välityksellä, ja Alumniyhdistyksen jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita mukaan.

Luvassa on monipuolista ja säihkyvää ohjelmaa: tutustu Helsingin observatorion historiaan, Viikin Arboretumin lajistoon, Siltavuorenpenkereen upeisiin maisemiin ja kumpulalaisen opiskelijan elämänrytmiin luonnollisessa elinympäristössään. Luvassa on myös promootioiden fiilistelyä videomuodossa, yliopiston tutkimusasemien tervehdyksiä ympäri maailmnan, TikTok-tansseja sekä haalarimuotinäytös. Entä miten Fibonacci-lukusarja ja gerberat liittyvät yhteen?

Lähetys striimataan Tiedekulma Live -alustalle ja sen aikana kuullaan keväiset terveiset yliopiston rehtorilta, HYY:n hallitukselta, Ylvan toimitusjohtajalta ja Alumniyhdistykseltä. Ohjelmaa rytmittävät Pauli Pietilän modernit lavarunot ja illan huipennuksena kuullaan UMK:stakin tuttua laulaja Iltaa. Tule mukaan juhlistamaan kevättä ja ilmoittaudu mukaan allaolevasta linkistä!

Tapahtuman järjestävät Helsingin yliopiston ylioppilaskunta ja Helsingin yliopisto yhdessä opiskelijajärjestöjen kanssa.

Ke 12.5. klo 17-19. Tilaisuus lähetetään suoratoistona.