Kirjallisuuspiiri: Julia Korkman

Julia Korkman

Kuva: Miikka Pirinen.

Kirjailija, oikeuspsykologi Julia Korkman kertoo teoksestaan Muistin varassa – oikeusprosessi ja totuus. Korkman on kansainvälisesti tunnustettu oikeuspsykologian dosentti ja tutkija, jota muisti on aina kiehtonut. Hän on työskennellyt lukuisissa oikeustapauksissa asiantuntijana ja pohtinut todistajanlausuntojen luotettavuuden arviointiin liittyviä kysymyksiä. Korkmania haastattelee S&S:n kustantaja Mirjam Ilvas.

Kirjallisuuspiirin ohjelman ovat suunnitelleet S&S:n kustantaja Mirjam Ilvas ja Teoksen toimitusjohtaja Nina Paavolainen.

Maanantai 14.11.2022 kello 17-18, Porthania II (Yliopistonkatu 3). Tapahtumaa voi seurata myös suoratoistona.

Kuva: Helen Korpak

Kirjallisuuspiiri: Annika Luther

Kirjailija, biologi Annika Luther kertoo teoksestaan Rukiin viljava historia. Luther on koulutukseltaan biologi ja työskentelee biologian, maantieteen ja ihmisen ekologian lehtorina Töölön lukiossa. Kirjailijana häneltä on julkaistu aiemmin kolme romaani..
Kuva: MIlka Alanen