(peruttu) KIRJALLISUUSPIIRI: SUORATOISTOPALVELUT

Kirjallisuuspiiri

PERUTTU (13.3.2020)

Maaliskuussa ensimmäistä kertaa jaettavan äänikirjapalkinto Storytel-awardsin voittajat ja suoratoistopalvelu Bookbeatin maajohtaja Sari Forsström keskustelevat äänikirjojen valtaisasta suosiosta ja siitä, miten uudet kirjallisuuden jakelutavat muuttavat lukutottumuksia. Haastattelijoina Anna Baijars ja Touko Siltala. Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista.

Kevään Kirjallisuuspiirien ohjelman ovat suunnitelleet Gummeruksen toimitusjohtaja ja kustantaja Anna Baijars ja Kustannusosakeyhtiö Siltalan toimitusjohtaja ja kustantaja Touko Siltala.

Ma 6.4.2020 klo 17, Suomen laki -sali, Porthania, Yliopistonkatu 3

Kirjallisuuspiiri: Salla Leponiemi

Kirjallisuuspiirissä keskustellaan Salla Leponiemen teoksesta Niin kauan kuin tunnen eläväni. Taidemaalari Elin Danielson. Miksi menestynyt ja omana aikanaan laajasti tunnustusta saanut kultakauden taidemaalari Elin Danielson-Gambogi tunnetaan nykyään mon..

Kirjallisuuspiiri: Anna Kortelainen