(PERUTTU) NORDIC BUSINESS FORUM 2020

NBF Helsinki

Tämän vuoden business- ja johtajuusseminaarin teema on Rethinking Business. Alumniyhdistyksen Tiedekulmassa itsenäisesti järjestetyssä NBF live stream -tilaisuudessa voit seurata muiden alumnien ja opiskelijoiden seurassa maailman arvostetuimpien johtajien ja menestyneiden vaikuttajien esityksiä. Pääesiintyjinä tänä vuonna ovat tietokirjailija Yuval Noah Harari, markkinointiguru Seth Godin sekä suomalainen yritysjohtaja Björn Wahlroos.

Suoran lähetyksen lomassa järjestetään Speednetworking, jossa tutustut kuuteen uuteen henkilöön 15 minuutissa. Tilaisuudessa on mahdollisuus nauttia lounasta (40€), hinnasta puolet menee lyhentämättömänä Alumniyhdistyksen menestyksekkään ja kunnianhimoisen Alumni Ambassador -palvelun tukemiseen. Palvelu tukee Helsingin yliopiston opiskelijoiden työllistymistä.

Ke–to 23.9.–24.9.2020, Tiedekulma, Yliopistonkatu