PERUTTU: Nordic Business Forum 2021

BusinessPass-NBFHki2021-AllSpeakers

Nordic Business Forum on peruttu epävarman koronavirustilanteen takia (13.8.2021).

Tämän vuoden business- ja johtajuusseminaarin teema on Rethinking Business. Alumniyhdistyksen itsenäisesti järjestetyssä NBF live stream -tilaisuudessa voit seurata muiden alumnien ja opiskelijoiden seurassa suorana lähetyksenä maailman arvostetuimpien johtajien ja menestyneiden vaikuttajien esityksiä.

Keskiviikkonna seuraamme tietokirjailija Yuval Noah Hararin luentoa, minkä jälkeen on mahdollisuus verkostoitua omakustanteisen lounaan merkeissä. Torstaina on mahdollisuus seurata koko päivän ohjelmaa, jonka pääpuhujina ovat Goldman Sachsin entinen toimitusjohtaja Lloyd Blankfein, Nordic Choice Hotelsin perustaja ja omistaja Petter Stordalen, INSEADin professori Erin Meyer sekä Sampo-konsernin ja UPM:n hallituksen puheenjohtaja Björn Wahlroos. Puhujat varmistuvat elokuussa, kun matkustamiseen vaikuttavat koronarajoitukset ovat selvillä.

Keskiviikko 29.9.2021 kello 12-15, Yliopiston juhlasali (Unioninkatu 33).
Torstai 30.9.2021 kello 10-18, paikka ilmoitetaan myöhemmin.