(PODCAST) TIEDEKLUBI: MISTÄ ON ANSIOKAS TIEDEKIRJA TEHTY?

kuulokkeet-scaled-e1588074867170-1024×576

PERUTTU (17.3.2020) Puhujat käyvät keskustelun suljetussa studiossa podcast-muodossa ja keskustelu jaetaan sähköisesti Alumniyhdistyksen jäsenille kuunneltavaksi.

Kevään ensimmäisellä tiedeklubilla kuullaan 16.3.2020 jaettavan Vuoden tiedekirja 2019 -palkinnon voittajan haastattelu. Toimittaja Anna-Liisa Haavikko selvittää, mistä aineksista voittajakirja koostuu. Tutustu Vuoden tiedekirja 2019 -finalisteihin täällä (linkki avautuu uuteen välilehteen). Järjestäjänä Tieteellisten seurain valtuuskunta.

Kerran kuussa järjestettävät tiedeklubit tarjoavat mielenkiintoista tiedeohjelmaa parhaaseen after work -aikaan. Kevään 2020 klubien ohjelmasta vastaavat Tieteellisten seurain valtuuskunta (TSV), Suomen tiedetoimittajain liitto ja IHME Helsinki. Yhteistyössä on mukana myös Helsingin yliopiston Alumniyhdistys. Tapahtumapaikkana toimii Ravintola Manala.

Ke 25.3.2020 klo 17, Manala, Dagmarinkatu 2

Tiedeklubi: Maaliskuu

Tieteellisten seurain valtuuskunnan (TSV) luotsaamat Tiedeklubit jatkuvat keväällä 2023. Ohjelmasta vastaavat tuttuun tapaan TSV:n jäsenseurat, minkä lisäksi myös Alumniyhdistys on mukana yhteistyössä. Tilaisuudet järjestetään tällä kaudella Tiet..

Tiedeklubi: Huhtikuu