(podcast) TIEDEKLUBI: VIHELIÄS TIEDE

PERUTTU (17.3.2020) Puhujat käyvät keskustelun suljetussa studiossa podcast-muodossa ja keskustelu jaetaan sähköisesti Alumniyhdistyksen jäsenille kuunneltavaksi.

Huhtikuun tiedeklubilla pohditaan, mitkä aiheet ovat tutkijalleen tukalia? Milloin tieteen tuloksista on suorastaan viheliästä viestiä? Keskustelu pohjautuu Suomen tiedetoimittajain liiton keväällä julkaisemaan kirjaan. Keskustelijat ovat kirjan toimittajia ja kirjoittajia. Järjestäjänä Suomen tiedetoimittajain liitto.

Kerran kuussa järjestettävät tiedeklubit tarjoavat mielenkiintoista tiedeohjelmaa parhaaseen after work -aikaan. Kevään 2020 klubien ohjelmasta vastaavat Tieteellisten seurain valtuuskunta (TSV), Suomen tiedetoimittajain liitto ja IHME Helsinki. Yhteistyössä on mukana myös Helsingin yliopiston Alumniyhdistys. Tapahtumapaikkana toimii Ravintola Manala.

Ke 29.4.2020 klo 17, Manala, Dagmarinkatu 2