(podcast) TIEDEKLUBI: LISTENING UNDER THE SURFACE

PERUTTU (17.3.2020) Puhujat käyvät keskustelun suljetussa studiossa podcast-muodossa ja keskustelu jaetaan sähköisesti Alumniyhdistyksen jäsenille kuunneltavaksi.

Artist Jana Winderen in Conversation. Miten taide ja tiede yhdistyvät taiteilijan teoksissa. Keskustelu englanniksi. Järjestäjänä IHME Helsinki.

Kerran kuussa järjestettävät tiedeklubit tarjoavat mielenkiintoista tiedeohjelmaa parhaaseen after work -aikaan. Kevään 2020 klubien ohjelmasta vastaavat Tieteellisten seurain valtuuskunta (TSV), Suomen tiedetoimittajain liitto ja IHME Helsinki. Yhteistyössä on mukana myös Helsingin yliopiston Alumniyhdistys. Tapahtumapaikkana toimii Ravintola Manala.

Ke 27.5.2020 klo 17, Manala, Dagmarinkatu 2

Tiedeklubi: Maaliskuu

Tieteellisten seurain valtuuskunnan (TSV) luotsaamat Tiedeklubit jatkuvat keväällä 2023. Ohjelmasta vastaavat tuttuun tapaan TSV:n jäsenseurat, minkä lisäksi myös Alumniyhdistys on mukana yhteistyössä. Tilaisuudet järjestetään tällä kaudella Tiet..

Tiedeklubi: Huhtikuu