(podcast) TIEDEKLUBI: LISTENING UNDER THE SURFACE

PERUTTU (17.3.2020) Puhujat käyvät keskustelun suljetussa studiossa podcast-muodossa ja keskustelu jaetaan sähköisesti Alumniyhdistyksen jäsenille kuunneltavaksi.

Artist Jana Winderen in Conversation. Miten taide ja tiede yhdistyvät taiteilijan teoksissa. Keskustelu englanniksi. Järjestäjänä IHME Helsinki.

Kerran kuussa järjestettävät tiedeklubit tarjoavat mielenkiintoista tiedeohjelmaa parhaaseen after work -aikaan. Kevään 2020 klubien ohjelmasta vastaavat Tieteellisten seurain valtuuskunta (TSV), Suomen tiedetoimittajain liitto ja IHME Helsinki. Yhteistyössä on mukana myös Helsingin yliopiston Alumniyhdistys. Tapahtumapaikkana toimii Ravintola Manala.

Ke 27.5.2020 klo 17, Manala, Dagmarinkatu 2

Tiedeklubi-podcast: Voisiko Mars olla ihmisen tuleva koti?

Tähtitieteellisen yhdistyksen Ursan jaksossa keskustellaan astrobiologiasta, ihmiskunnan tulevaisuudesta ja ihmiselämän levittäytymisestä maapallon ulkopuolelle. Astrobiologiaan ja elämään syntyyn erikoistunut kasvivirologi, kirjailija ja dosentti Kirs..