(PODCAST) Tie­deklu­bi 5/2020

Tiedeklubi

23.11.2020 Marraskuun tiedeklubi järjestetään pelkkänä podcastina aiemmasta ilmoituksesta poiketen.

Marraskuun tiedeklubilla tieto- ja tieteiskirjailija Risto Isomäki keskustelee toimittaja Jakke Holvaksen kanssa tieteestä, tiedosta ja tiedonjulkistamisesta. Tiedonjulkistamisen elämäntyöpalkinnon tänä syksynä saanut Isomäki tunnetaan työstään maan, meren ja ilmaston tulevaisuuden puolestapuhujana.

Tunnin mittaiset Tiedeklubit tarjoavat mielenkiintoista tiedeohjelmaa työpäivän päätteeksi. Syksyn 2020 klubien ohjelmasta vastaavat Tulevaisuuden tutkimuksen seura, Tiedonjulkistamisen neuvottelukunta (TJNK) ja Tieteellisten seurain valtuuskunta (TSV). Yhteistyössä on mukana myös Helsingin yliopiston Alumniyhdistys. Tapahtumapaikkana toimii Manala. Tiedeklubeille on vapaa pääsy. Kaikki syksyn tiedeklubit äänitetään ja podcastit julkaistaan klubien jälkeisinä päivinä SoundCloudissa. SoundCloud-tililtä löytyy myös keväällä 2020 kuultujen tiedeklubien keskustelut.

Podcast julkaistaan to 26.11.2020. Kuuntele podcastia SoundCloudissa.

Tiedeklubi: Maaliskuu

Tieteellisten seurain valtuuskunnan (TSV) luotsaamat Tiedeklubit jatkuvat keväällä 2023. Ohjelmasta vastaavat tuttuun tapaan TSV:n jäsenseurat, minkä lisäksi myös Alumniyhdistys on mukana yhteistyössä. Tilaisuudet järjestetään tällä kaudella Tiet..

Tiedeklubi: Huhtikuu

Tiedeklubi: Toukokuu