(peruttu) TIETOKIRJAKLUBI

Kirjallisuuspiiri

PERUTTU (13.3.2020)

Tietokirjaklubeilla perehdytään monipuolisesti tietokirjatyyppeihin ja –kirjailijoihin. Tietokirjallisuus kattaa 80% kirjamarkkinoista. Helsingin yliopisto on suurin tietokirjallisuuden sisällöntuottaja.

To 14.5.2020 klo 17, Think Lounge, Yliopistonkatu 4

Samanlaisia tapahtumia

Kirjallisuuspiirin tutkijatiistai: Syyskuu

Syyskuun kirjallisuuspiirin tutkijatiistain vieras täsmentyy elokuussa, jolloin myös tapahtuman ilmoittautuminen avautuu. Kirjallisuuspiirissä kirjailijat ja tutkijat keskustelevat tuoreista teoksistaan. Maanantaisin painopiste on kaunokirjallisuudessa ja t..