(peruttu) TIETOKIRJAKLUBI

Tietokirjaklubi

Kuva: Elliot Reyna

PERUTTU (13.3.2020)

Tietokirjaklubeilla perehdytään monipuolisesti tietokirjatyyppeihin ja –kirjailijoihin. Tietokirjallisuus kattaa 80% kirjamarkkinoista. Helsingin yliopisto on suurin tietokirjallisuuden sisällöntuottaja.

To 14.5.2020 klo 17, Think Lounge, Yliopistonkatu 4

Samanlaisia tapahtumia

Kirjallisuuspiirin tutkijatiistai: Veli-Pekka Tynkkynen

Energian ja vallan kytkös on Venäjälle kohtalonkysymys, ja Putinin hallinto on hyödyntänyt öljyä ja kaasua poliittisten tavoitteidensa ajamiseen. Miten riippuvuutta fossiilienergiasta oikeutetaan tavallisille venäläisille ja millaista roolia se näytt..