Tietokirjaklubi: Minna Huotilainen

Kirjallisuuspiiri

Kuva: Elliot Reyna

Tietokirjaklubeilla perehdytään monipuolisesti tietokirjatyyppeihin ja -kirjailijoihin. Tietokirjallisuus kattaa 80 % kirjamarkkinoista ja Helsingin yliopisto on Suomen suurin tietokirjallisuuden sisällöntuottaja. Kevään tietokirjaklubien ohjelman ovat suunnitelleet Humanistisen tiedekunnan dekaani, tietokirjallisuuden professori Pirjo Hiidenmaa ja emeritusprofessori Markku Löytönen.

Kevään viimeisen Tietokirjaklubin vieraana on aivotutkija, professori Minna Huotilainen, joka puhuu tuoreen kirjansa Uni ja unettomuus teemoista. Minna Huotilainen on monipuolinen ihmisen käyttäytymisen ja erityisesti aivojen asiantuntija. Hän on julkaissut useita kirjoja aivoista, keskittymiskyvystä ja ajattelusta. Hänen uusin kirjansa tarttuu ajankohtaiseen kansantautiin, unettomuuteen.

Tiistai 24.5.2022 kello 17, Porthania PII (Yliopistonkatu 3). Tapahtumaa voi seurata myös suoratoistona.

Samanlaisia tapahtumia

Kirjallisuuspiirin tutkijatiistai: Syyskuu

Syyskuun kirjallisuuspiirin tutkijatiistain vieras täsmentyy elokuussa, jolloin myös tapahtuman ilmoittautuminen avautuu. Kirjallisuuspiirissä kirjailijat ja tutkijat keskustelevat tuoreista teoksistaan. Maanantaisin painopiste on kaunokirjallisuudessa ja t..

Kirjallisuuspiirin tutkijatiistai: Lokakuu