Urakoulutus: Perhe ja työelämä

aTalent kuva

Työn ja perhe-elämän välinen tasapaino on monille jatkuva haaste, ja se on noussut esiin myös aTalent Recruitingin vuonna 2022 toteuttamassa tutkimuksessa. Alumniyhdistyksen syksyn urakoulutuksessa pohditaankin, miten yhdistää perhe ja työelämä niin, että molemmat voivat menestyä rinnakkain. Koulutuksessa käsitellään mm. joustavien työaikojen merkitystä, työnantajien roolia perheystävällisen työympäristön luomisessa sekä perhevapaiden vaikutusta urakehitykseen.

Koulutus pohjautuu tutkimustuloksiin, jotka valottavat suomalaisten kokemuksia perheen ja työelämän yhteensovittamisesta. Aihetta lähestytään erityisesti työnantajan näkökulmasta, joten koulutus soveltuu etenkin esihenkilönä tai HR-alan tehtävissä toimiville tai tämän tyyppisiin tehtäviin tähtääville henkilöille, mutta kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan.

Koulutuksen toteutuksesta vastaa Alumniyhdistyksen yhteistyökumppani aTalent Recruiting, ja kouluttajina toimivat Managing Recruitment Consultant Roosa Lönnqvist sekä Managing Recruitment Consultant Sara Juutinen. Voit esittää tarkempia toiveita käsiteltävistä aiheista ilmoittautumisen yhteydessä, ja tilaisuuden lopussa on aikaa myös osallistujien kysymyksille ja keskustelulle. Koulutus toteutetaan kokonaan verkossa, ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille erikseen. Tervetuloa mukaan!

Torstai 24.10.2024 kello 9-10.30, tapahtuma toteutetaan verkossa.