Anna Autere

Anna_Autere_fi_1920x1080

Liityin Alumniyhdistyksen jäseneksi pian valmistumiseni jälkeen. Opiskeluaika oli mukavaa ja tärkeää aikaa elämässäni, joten halusin säilyttää yhteyden yliopistoon myös valmistumisen jälkeen. Jäsenyyteen kuuluva Yliopisto-lehti on pitänyt minut ajan tasalla Helsingin yliopiston tapahtumista ja tutkimuksesta.

Olen elämänasenteeltani ikuinen oppija, joten se, että saan jäsenenä tietoa mielenkiintoisista avoimista luennoista, joita yliopistolla järjestetään, on minulle tärkeää. Alumniyhdistys järjestää myös monia mielenkiintoisia tapahtumia, joissa on ollut mukava olla mukana ja tavata uusia ihmisiä, niin muita alumneja kuin opiskelijoitakin.

Alumniudessa minulle on tärkeää myös mahdollisuus tavata ja tukea nykyisiä opiskelijoita, mihin yhdistyksen vapaaehtoistyö antaa hyvät mahdollisuudet. Alumniyhdistyksen jäsenenä koen olevani osa yliopistoyhteisöä, vaikka työskentelenkin yritysmaailmassa.

Anna Autere
Humanistinen tiedekunta