Alumnfesten 2021

Alumnitanssiaiset 2015 pienempi

Alumföreningens höst når sin höjdpunkt då den efterlängtade Alumnfesten äger rum. Förra året hade vi inte möjlighet att fira föreningens 30-årsjubileum, så i år gör vi det – kom med på festen! Alumnfesten firas på traditionsenligt vis genom en middag med placering på Restaurang Börs. Programmet innehåller valet av Årets Alumn 2022, härlig stämning och samkväm samt dans. En trerätters middag med välkomstdrink, vin och avec till kaffet kostar 80 € för medlemmar. Icke medlemmar betalar självkostnadspriset 100 €.

Försäkra dig om en plats på festen genom att köpa en biljett i Alumnbutiken. Kom också ihåg att meddela din diet, placeringsönskemål och andra deltagaruppgifter via den skilda anmälningsblanketten. Klädsel: mörk kostym. Festens arrangemang tar i beaktande aktuella coronariktlinjer – tillsammans ser vi till att deltagandet är tryggt och roligt för alla. Välkommen med och höja en skål tillsammans med nya och gamla alumnbekanta!

Fredag 29.10.2021 klockan 18-24, Restaurant Börs (Fabiansgatan 14).

Liknande händelser

Alumni Afterwork

Vi återupptar Alumn Afterwork -träffarna med ett nytt koncept. Alumn after-work kommer att arrangeras med 2-3 månaders mellanrum och under kvällarna hör vi aktuella hälsningar från universitetet och träffar andra alumner med låg tröskel kring ett gla..

Finlands Lucia på Helsingfors Universitet