Alumnfesten 2021

Alumnitanssiaiset 2015 pienempi

Alumföreningens höst når sin höjdpunkt då den efterlängtade Alumnfesten äger rum. Förra året hade vi inte möjlighet att fira föreningens 30-årsjubileum, så i år gör vi det – kom med på festen! Alumnfesten firas på traditionsenligt vis genom en middag med placering på Restaurang Börs. På programmet finns bland annat kansler emeritus Ilkka Niiniluotos festtal, val av Årets Alumn 2022, musikprogram, glad feststämning och dans. En trerätters middag med välkomstdrink, vin och avec till kaffet kostar 80 € för medlemmar. Icke medlemmar betalar självkostnadspriset 100 €.

Försäkra dig om en plats på festen genom att köpa en biljett i Alumnbutiken senast den 24.10. Kom också ihåg att meddela din diet, placeringsönskemål och andra deltagaruppgifter via den skilda anmälningsblanketten. Klädsel: mörk kostym. Festens arrangemang tar i beaktande aktuella coronariktlinjer – tillsammans ser vi till att deltagandet är tryggt och roligt för alla. Välkommen med och höja en skål tillsammans med nya och gamla alumnbekanta!

Fredag 29.10.2021 klockan 18-24, Restaurant Börs (Fabiansgatan 14).

Liknande händelser

Alumn Afterwork

Alumn Afterwork -träffarna erbjuder en möjlighet att höra aktuella hälsningar från universitetet med låg tröskel, avnjutandes ett glas med något gott. Afterwork arrangeras på restauranger som har en koppling till universitetet eller studentlivet. Vi r..

Alumn Afterwork