Alumnijuhla 2021

Alumnitanssiaiset 2015 pienempi

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu odotettuun Alumnijuhlaan. Viime vuonna emme päässeet juhlimaan yhdistyksen 30-vuotista taivalta, joten tänä vuonna otetaan vahinko takaisin – tule mukaan juhlimaan! Alumnijuhlaa vietetään perinteisin menoin ravintola Pörssissä istuvan illallisen merkeissä. Ohjelmassa on muun muassa kansleri emeritus Ilkka Niiniluodon juhlapuhe, Vuoden Alumnin 2022 valinta, musiikkiohjelmaa sekä iloista juhlatunnelmaa ja tanssia DJ Borzinin tahdissa. Kolmen ruokalajin illallisen viineineen ja aveceineen sekä tervetuliaismaljan sisältävä illalliskortti maksaa yhdistyksen jäsenille 80 € ja muille omakustannehinnan 100 €.

Alumnijuhlan pukukoodina on tumma puku. Tapahtuman järjestämisessä huomioidaan voimassa olevat koronaohjeistukset – pidetään yhdessä huolta, että osallistuminen on kaikille turvallista mutta hauskaa. Tervetuloa mukaan nostamaan malja yhdessä uusien ja vanhojen alumnituttujen kanssa!

Perjantai 29.10.2021 kello 18-24, Ravintola Pörssi (Fabianinkatu 14). Ilmoittautuminen juhlaan on päättynyt.

Alumni Afterwork: Podcastit

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla ajankohtaisia terveisiä yliopistolta ja tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kytkös yliopisto..
Kuva: Teatterimuseo

Alumni & Lapsi: Teatteriseikkailu