Alumnijuhla 2021

Alumnitanssiaiset 2015 pienempi

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu odotettuun Alumnijuhlaan. Viime vuonna emme päässeet juhlimaan yhdistyksen 30-vuotista taivalta, joten tänä vuonna otetaan vahinko takaisin – tule mukaan juhlimaan! Alumnijuhlaa vietetään perinteisin menoin ravintola Pörssissä istuvan illallisen merkeissä. Luvassa on sopivasti ohjelmaa, Vuoden Alumnin 2022 julkistaminen, iloista tunnelmaa ja seurustelua sekä tanssia. Kolmen ruokalajin illallisen viineineen ja aveceineen sekä tervetuliaismaljan sisältävä illalliskortti maksaa yhdistyksen jäsenille 80 € ja muille omakustannehinnan 100 €.

Varmista paikkasi ja osta lippu Alumnikaupasta, minkä lisäksi muista ilmoittaa erillisellä lomakkeella ruokavaliosi, plaseeraustoiveesi ja muut lisätiedot. Alumnijuhlan pukukoodina on tumma puku. Tapahtuman järjestämisessä huomioidaan voimassa olevat koronaohjeistukset – pidetään yhdessä huolta, että osallistuminen on kaikille turvallista mutta hauskaa. Tervetuloa mukaan nostamaan malja yhdessä uusien ja vanhojen alumnituttujen kanssa!

Perjantai 29.10.2021 kello 18-24, Ravintola Pörssi (Fabianinkatu 14).

Alumni Afterwork

Alumni Afterworkit tulevat taas, tällä kertaa uudenlaisella konseptilla! Parin-kolmen kuukauden välein järjestettävät Afterwork-tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla ajankohtaisia terveisiä yliopistolta ja tavata muita alumneja matalalla kynnyksell..

Suomen Lucia Helsingin yliopistolla

Suomen Lucia 2021 vierailee Helsingin yliopistolla ja levittää lämpöä, valoa ja iloa Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen. Lucia laulaa meille kuoronsa kanssa, minkä jälkeen laulamme muutaman yhteislaulun. Lucian vierailu tarjoaa loistava..