Alumnijuhla 2021

Alumnijuhla

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu odotettuun Alumnijuhlaan. Viime vuonna emme päässeet juhlimaan yhdistyksen 30-vuotista taivalta, joten tänä vuonna otetaan vahinko takaisin – tule mukaan juhlimaan! Alumnijuhlaa vietetään perinteisin menoin ravintola Pörssissä istuvan illallisen merkeissä. Luvassa on sopivasti ohjelmaa, Vuoden Alumnin julkistaminen, iloista tunnelmaa ja seurustelua sekä tanssia. Kolmen ruokalajin illallisen viineineen ja aveceineen sekä tervetuliaismaljan sisältävä illalliskortti maksaa yhdistyksen jäsenille 80 € ja muille omakustannehinnan 100 €.

Varmista paikkasi ostamalla lippu Alumnikaupasta, minkä lisäksi muista ilmoittaa ruokavaliosi, plaseeraustoiveesi ja muut lisätiedot erillisellä ilmoittatumislomakkeella (linkit Alumnikauppaan ja ilmoittautumislomakeeseen alla). Alumnijuhlan pukukoodina on tumma puku. Tapahtuman järjestämisessä huomioidaan voimassa olevat koronarajoitukset.

Perjantai 29.10.2021 kello 18-24, Ravintola Pörssi (Fabianinkatu 14).