Karriärutbildning: Såhär lyckas du i löneförhandlingar

aTalent kuva

Löneförhandlingar brukar man ha för sig när man byter jobb eller då en löneförhöjning är aktuell på det nuvarande jobbet. Men enligt aTalents lönekartläggning är det bara var tredje som fått råd från andra inför löneförhandlingar. Att förhandla om sin egna lön kan kännas svårt för många och råd från proffs är alltid användbara även för de mer erfarna, så bra tips är på sin plats!

På alumnföreningens karriärutbildning får du höra de bästa tipsen inför löneförhandlingar. Ansvarig för utbildningen som arrangeras helt och hållet på nätet är alumnföreningens samarbetspartner aTalent Recruiting och utbildarna är Senior Talent Sourcing manager & Team Lead Miili Reponen och Senior Recruitment Manager Kiira Ojala. I slutet av utbildningen finns också tid för deltagarnas frågor. Välkommen med och ta tillvara tipsen!

Onsdagen 25.10.2023 kl. 17-18.30. Utbildningen arrangeras helt och hållet på nätet och deltagarlänken skickas separat till de anmälda.