Urakoulutus: Näin onnistut palkkaneuvotteluissa

aTalent kuva

Palkkaneuvottelut voivat olla edessä, kun olet vaihtamassa uuteen työhön tai palkankorotus on ajankohtainen nykyisessä työssäsi. Kuitenkin aTalentin palkkatutkimuksen mukaan vain joka kolmas on saanut muilta neuvoja palkkaneuvotteluihin. Omasta palkasta neuvotteleminen voi monille tuntua vaikealta ja ammattilaisten neuvoista on aina hyötyä kokeneemmallekin, joten hyvät vinkit ovat paikallaan!

Alumniyhdistyksen syksyn urakoulutuksessa kuulet parhaat vinkit palkkaneuvotteluihin. Kokonaan verkossa toteutettavasta koulutuksesta vastaa Alumniyhdistyksen yhteistyökumppani aTalent Recruiting ja kouluttajina toimivat Senior Talent Sourcing manager & Team Lead Miili Reponen ja Senior Recruitment Manager Kiira Ojala. Koulutuksen lopuksi on myös aikaa osallistujien kysymyksille. Tervetuloa mukaan nappaamaan vinkit talteen!

Keskiviikko 25.10.2023 kello 17-18.30. Tapahtuma toteutetaan kokonaan verkossa ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille erikseen.