Huuhkajat: Finland-Rumänien

Markku Kanerva

Jyri Sulander/SPL

I september har vi möjligheten att följa Årets Alumn Markku Kanerva i hans arbete då Finska herrfotbollslandslaget möter Rumänien i UEFA Nations League på Olympiastadion. Kom med och heja på landslaget och få samtidigt möjlighet att se den nyrenoverade Olympiastadion. Senast spelade landslaget på Olympiastadion år 2015.

För alumnerna har vi reserverat 50 biljetter till matchen på mycket bra platser i sektion E9. Biljetterna kostar 72 € (vuxen, reg.pris 76,50 €) och 51 € (pensionär, studerande, barn, beväring, arbetslös, reg.pris 54 €). Intyg för rabatterat pris bör uppvisas vid porten.

Anmäl dig genom att betala deltagaravgiften i Alumnbutiken via länken nedan. Kom även ihåg att anmäla dina deltagaruppgifter med den skilda blanketten så att informationen om övrigt program, biljettutdelning och möjliga förändringar når dig. Platserna kan inte reserveras via anmälningsblanketten, utan alumnernas biljettkvott delas ut baserat på betalningarna i Alumnbutiken. Anmälningen till matchen tar slut 22.8. och då bör också deltagaravgiften vara betald.

Fredagen den 23.9.2022 klockan 21.45, Olympiastadion (Paavo Nurmis väg 1).