Huuhkajat: Suomi-Romania

Markku Kanerva

Jyri Sulander/SPL

Syyskuussa pääsemme seuraamaan Vuoden Alumni 2022 Markku “Rive” Kanervaa tositoimissa, kun Suomen miesten jalkapallomaajoukkue kohtaa UEFA Nations Leaguen ottelussa Olympiastadionilla Romanian. Tasaisen jännittävässä B-divisioonan lohkossa kaikki on vielä mahdollista, ja voitolla Huuhkajat pysyy mukana jopa taistelussa noususta Kansojen liigan A-divisioonaan.

Alumniyhdistyksen jäsenille on varattu otteluun 50 lippua erittäin hyviltä paikoilta katsomosta E9 takasuoran keskeltä. Liput maksavat 72 € (aikuinen, norm. 76,50 €) ja 51 € (eläkeläinen, opiskelija, lapsi, varusmies, työtön, norm. 54 € – alennukseen oikeuttava todistus esitettävä ovella).

Ilmoittaudu mukaan maksamalla osallistumismaksu Alumnikaupassa. Muista sen jälkeen myös ilmoittaa osallistujatietosi erillisellä lomakkeella, niin tieto lippujen jaosta ja mahdollisista muutoksista tai oheisohjelmasta tavoittaa sinut. Paikkoja ei kuitenkaan voi varata ilmoittautumislomakkeella, vaan alumnien lippukiintiö jaetaan maksujärjestyksessä. Paikkoja on rajoitetusti ja alumnien ilmoittautuminen otteluun päättyy 22.8., jolloin myös osallistumismaksun on oltava maksettu.

Huuhkajien kotiottelut Olympiastadionilla ovat urheilujuhlaa parhaimmillaan: yhteisöllisyyttä, kohtaamisia, tunteita ja viihdettä. Niitä on myös saatu odottaa, sillä ennen tämän vuoden Kansojen liigaa Suomi pelasi Olympiastadionilla viimeksi kesällä 2015. Tule mukaan kannustamaan Huuhkajat ja Rive voittoon!

Perjantai 23.9.2022 kello 21.45, Olympiastadion (Paavo Nurmen tie 1). Kokoonnumme Paavo Nurmen patsaan luona ja menemme yhtenä ryhmänä sisään stadionille, kokoontumiskellonaika ilmoitetaan osallistujille erikseen.

Samanlaisia tapahtumia

Alumni Afterwork: Opiskelijoiden vappuperinteet

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla mielenkiintoisia tarinoita yliopistoyhteisöstä sekä tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kyt..
Kuva: JT-Line