NORDIC BUSINESS FORUM 2022

nbf2022-GL-banner-2

Temat för årets Nordic Business Forum är Future-Focused Leadership. På den av Alumföreningen självständigt arrangerade NBF live stream -tillställningen kan du följa med programmet i alumnsällskap. Evenemanget har ett begränsat antal sittplatser.

Huvudtalare är författaren Yuval Noah Harari (bl.a. Sapiens, Homo Deus), vars föreläsning The Most Important Skills for the Future of Work framförs onsdagen den 21.9. kl. 12.30. Under tisdagen den 20.9 kl. 13-19 uppträder bland annat författare Rutger Bregman (bl.a. I grunden god, Utopia för realister), professor Amy Edmonson (Harvard Business School), professor Erin Meyer (INSEAD), företagare Petter Stordalen (Nordic Choice Hotels) och organisationsantropolog Jitske Kramer.

Tisdagen den 20.9.2022 klockan 12.30-19, Porthania II.
Onsdagen den 21.9.2022 klockan 12-14, Porthania I.

Liknande händelser

ALUMNFESTEN

Alumnföreningens höst når sin höjdpunkt då den traditionella Alumnfesten arrangeras på restaurant Börs. Festen firas på traditionsenligt vis genom en middag med placering, läcker mat och dryck samt en passlig mängd program. Valet av Årets Alumn 2023..

HELSINGFORS UNIVERSITETS ALUMNER RF:S ÅRSMÖTE