Alumniyhdistyksen sähköpostilistalle liittyminen ja kiinnostuksen kohteiden muokkaaminen

lauren-mancke-aOC7TSLb1o8-unsplash

Alumniyhdistys tiedottaa toiminnastaan ja ajankohtaisista asioista ensisijaisesti sähköpostitse. Sähköpostiviestit ovat tiiviitä ja suunniteltu niin, että jo otsikosta näet, onko viesti sinua kiinnostava vai ei. Osa jäsenistämme saattaa kuitenkin pudota kokonaan pois sähköpostilistoiltamme joko painamalla itse sähköpostiviestiemme lopussa olevaa unsubscribe-linkkiä tai sähköpostiohjelman automaattiasetusten johdosta esim. virheellisen sähköpostiosoitteen tai liian täyden postilaatikon takia.

Emme suosittele kenellekään kaikilta listoiltamme poistumista, sillä silloin jäät helposti kokonaan ilman viestintää Alumniyhdistyksen toiminnasta. Jos koet että saat meiltä liikaa tai vääränlaista sähköpostia, kannattaa listoilta poistumisen sijaan muokata jäsentiedoissasi olevia kiinnostuksen kohteita, joiden perusteella kohdennamme viestintäämme – se on helppo tapa vaikuttaa meiltä saamiesi sähköpostien määrään ja aiheisiin.

Jos olet pudonnut pois sähköpostilistoiltamme vahingossa tai jos haluat pitää meiltä saamiesi viestien määrän mahdollisimman pienenä, toivomme että käyt liittymässä uudelleen postituslistallemme ja muokkaamassa saamiesi viestien määrään ja sisältöön vaikuttavia kiinnostuksen kohteitasi allaolevien ohjeiden mukaisesti.

Kuinka liityt uudelleen Alumniyhdistyksen postituslistalle

Liity takaisin postituslistallemme tästä linkistä.

Kirjoitathan kenttään ”Kieli” joko finnishswedish tai english. Kun olet onnistuneesti täyttänyt lomakkeen, siirryt Alumniyhdistyksen verkkosivuille. Jos olet jo sähköpostilistallamme, sinua ei liitetä sinne uudestaan vaan ruutuun aukeaa viesti ”Sähköpostiosoitteesi on jo Alumniyhdistyksen postituslistalla Kaikki HYA ja Ryhmät. Klikkaa tästä päivittääksesi profiilisi”. Jos näet tämän viestin, älä tee mitään vaan sulje välilehti.

Kuinka muutat kiinnostuksen kohteitasi

Jotta saat kaikki sinua kiinnostavat viestit ja toisaalta vältyt viesteiltä joista et ole kiinnostunut, sinun kannattaa pitää jäsentiedoissasi olevat kiinnostuksen kohteesi ajan tasalla. Näin se onnistuu:

1. Tilaa itsellesi jäsentietojen päivityslinkki osoitteesta alumniyhdistys.fi/paivitayhteystietosi. Mitään kirjautumista ei vaadita, kirjoita vain sähköpostiosoitteesi lomakkeelle ja paina ”Lähetä”.

2. Kun saat vastausviestin sähköpostiisi, klikkaa siinä olevaa henkilökohtaista linkkiä. Mikäli vastausviesti ei ole saapunut sinulle viiden minuutin sisällä, kannattaa tarkistaa roskapostilaatikkosi.

3. Siirry jäsentiedoissasi välilehdelle Kiinnostukset ja päivitä kiinnostuksen kohteesi kohtaan Jäsenenä minua kiinnostaa. Tämän jälkeen siirry Vahvistus-välilehdelle ja paina “Tallenna”-nappia.

Tämän tehtyäsi saat Alumniyhdistykseltä sähköpostia vain niistä aiheista, jotka olet valinnut kohdassa Jäsenenä minua kiinnostaaJos haluat pitää saamiesi sähköpostien määrän minimissä, kannattaa jättää kiinnostuksen kohteesi kokonaan tyhjiksi – tällöin saat meiltä vain kaikkein tärkeimmät Alumniyhdistyksen toimintaan liittyvät viestit.

Liity takaisin postituslistalle

Tilaa jäsentietojen päivityslinkki